Nepraktična privlačnost salonarjev
Visoke pete so na zahodu postale popularne, ko je francoski kralj Ludvik XIV svojim podanikom ukazal nošenje čevljev s peto in rdečim podplatom. Sprva so bile mišljene zgolj kot izraz pripadnosti notranjemu krogu dvorjanov znotraj zidov palače v Versaillesu, a visoke pete so kmalu postale popularne med francoskimi moškimi in ženskami, ob tem pa jim je uspelo ostati simbol pripadnosti peščici izbrancev.
Čevlji postanejo izraz bogastva in privilegijev takrat, ko v njih ni potrebno več delati na polju ali stati cel dan, zato je zgodovina obutve polna nepraktičnih rešitev in čudnih oblik. Zakaj si torej ženske po vsem svetu tako rade obuvajo nemogoče čevlje, ki spominjajo na hodulje?
Feminetsi piše, da družba seksualizirano podobo salonarjev danes pripisuje temu, da je na ženski v salonarjih preprosto nekaj čutnega, noge postanejo daljše in zadnjica se dvigne, vse skupaj pa pripomore k spremenjenim oblinam, ki vplivajo tudi na žensko hojo.