Kako sta Pop TV in Kanal A dolga leta nepošteno izkoriščala prevlado na televizijskem trgu

8. Jan 2015 09:03

poptv_foto_kucic“S pomočjo takratnega urada za varstvo konkurence pod vodstvom Andreja Plahutnika sta se leta 2000 združila Pop TV in Kanal A. Z izkoriščanjem prevladujočega položaja pa njun lastnik, Pro Plus, onemogoča razvoj drugih medijev v Sloveniji.”

Lenart J. Kučić v tokratnem prispevku razkriva, da so manipulacije z idejo upoštevnega medijskega trga pomembne, ne samo za razumevanje Berlusconijeve Italije, ampak tudi za razumevanje nekaterih slovenskih medijskih zgodb.

Razkriva kako sta POP TV in Kanal A dolga leta nepošteno izkoriščala prevlado na slovenskem televizijskem trgu. V Sloveniji namreč telivizijsko oglaševanje predstavlja kar dve tretjini celotnega oglaševalskega kolača, katerega večinski del pobere produkcijska hiša Pro Plus, ki v Sloveniji trži POP TV in Kanal A.

21. julija letos je AVK izdala odločbo o prekršku, v kateri je podjetju Pro Plus in odgovornim osebam izrekla globo 4,9 milijona evrov zaradi zlorabe prevladujočega položaja na trgu televizijskega oglaševanja. Na agenciji so namreč ugotovili, da je Pro Plus od 1. januarja 2003 zlorabljal tržno moč za omejevanje konkurence.

Na kakšen način si preberite v nadaljevanju zapisa.

foto: Lenart J. Kučić

Oznake: , , , , , , ,
[TheChamp-Sharing title="Vam je članek zanimiv? Delite ga s prijatelji:"]